Finastra – Fintech Marketplace

פינסטרה מזמינה חברות ישראליות להצטרף ל-Fintech Marketplace הגדול בעולם

הדרך המהירה והקלה לחברות פינטק, לפתח את עסקיהן עם הבנקים ברחבי העולם!

המרקטפלייס של פינסטרה, FusionFabric.Cloud יושב בענן של Azure ומאפשר לחברות פינטק, ליזמים, למפתחים לבוא עם פתרון או מוצר ואפילו עם רעיון ולהתחבר למוצרים של פינסטרה שמוטמעים אצל לקוחות הבנקים.  זו בעצם פלטפורמה שמאפשרת לחברות הפינטק לבוא עם פתרונות יצירתיים ולהחשף ללקוחות פינסטרה, הבנקים (כ- 8,500 לקוחות בכל העולם), שמחפשים חדשנות ואפשרות להביא ערך מוסף ללקוחות הבנק.

איך מתחברים למרקטפלייס?

החיבור כמו גם העבודה במרקטפלייס מאוד ברורה וקלה ונעשית דרךAPIs  שהמוצרים השונים של פינסטרה חשפו או על ידי קריאה ל- APIs שחברות הפינטק חשפו.

מה היתרונות בחיבור של חברות פינטק למרקטפלייס?

החיבור עם פינסטרה יאפשר לחברות הפינטק למנף את הפתרון שלהם על ידי יצירת ערך מוסף וחיבור למוצרי דגל בשוק כמו גם חשיפה לבנקים ולשווקים חדשים, והגדלתהלקוחות והרווחים.

היום כל הטמעה של מוצר חדש בבנק הוא תהליך ארוך שדורש אינטגרציה עם מוצרים אחרים של הבנק, פיתוח ובדיקות עד העלאה לאוויר.

כאשר מוצר פינטק עולה לחנות במרקטפלייס הוא כבר מחובר לאחד מהמוצרים של פינסטרה. זאת אומרת, כבר התבצע תהליך הפיתוח והבדיקות מקצה לקצה. כך שעל ידי חיבור יחיד ניתן עכשיו להתחבר מיידית לכל אחד מהלקוחות של פינסטרה שהחליטו לקנות את המוצר.

זה חסכון כספי משמעותי לבנק וגם לחברת הפינטק של הטמעת המוצר כמו גם האפשרות לצאת לשוק יחסית מהר יותר.

כיום יש במרקטפלייס כ-45 חברות פינטק שעלו לאוויר ונמכרות ללקוחות פינסטרה בכל העולם.

שיתופי פעולה ליצירת חדשנות, דוגמא?

דוגמא לחברה בינלאומית שעלתה לאחרונה למרקטפלייס –(DRS) Digital Retail Solution והתחברה למוצר התשלומים של פינסטרה.

DRS פועלת בתחום הקמעונאי ומטמיעה קופות רושמות הכוללות שירותי סליקה ושירותים בנקאיים(EFTPOS) אצל עסקים ועל ידי כך נותנת מענה לבנקים במודולציה של B2BB2C בהתאם לצרכיהם. זה נעשה באמצעות יכולות האנדרואיד של המוצר Toniqs שמאפשר חדשנות על ידי מתן שירותים דיגיטלים ללקוחות הבנק כגון –

          תשלום חשבונות

          ביצוע עסקאות ומתן הנחות

          הפקדות והעברות כספים

          קבלת הלוואות, וכדומה

ובנוסף, על ידי חיבור לפינסטרה ולמוצר התשלומים, דרך המרקטפלייס, DRS  מאפשרת לבנקים להציע ללקוחותיהם לבצע את כל התשלומים דרך חשבון הבנק ועל ידי כך להוזיל משמעותית את העמלות.

יש פה שילוב עם חדשנות, ערך מוסף ללקוחות ושילוב של שירותים דיגיטליים במוצר אחד בבית העסק.

 

אז מפה אני קוראת לחברות הפינטק לבוא ולהצטרף אלינו למרקטפלייס. לגבי פרטים נוספים ניתן לפנות לסיגל דרוקר [email protected] כמו גם לקרוא באתר –https://www.fusionfabric.cloud/

Skip to content